From: "Tuula Haapiainen" <Cyberscript at tin.it>
To: <vapaavas at kaapeli.fi>; <Vasemmistopaja at yahoogroups.com>
Sent: Thursday, July 28, 2005 12:37 PM
Subject: [Vasemmistopaja] Sulkekaa Morini ! (P.S)

Suomalaisetkin animalistit voivat osallistua Morinin vastaiseen kampanjaan
lahettamalla onnittelunsa firman  tulevan sulkemisen johdosta sen
omistajille, tai muuten vain ilmaista kohteliaasti miten torkeaa on
vivisektio-kaytanto ja rahan teko avuttomien elainten turhalla ja julmalla
karsimyksella .

Osoitteet::

Stefano Morini
via S. Giovanni Bosco 7
42020 San Polo d'Enza (RE)

Tel: 0522-873424
Fax: 0522-874600

info at stefanomorini.com
stefano_morini at libero.it--

Link utili di Yahoo! Gruppi

<*> Per andare all'homepage del gruppo vai alla pagina:

<*> Per annullare l'iscrizione al gruppo scrivi a:

<*> L'utilizzo da parte tua di Yahoo! Gruppi è soggetto alle:
    http://it.docs.yahoo.com/info/utos.html